Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Zombie Pigmen

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Zombie Pigmen
ZombiePigman
HP 20 (Heart × 10
Výdrž Armoru Armor
Útočná síla Easy: 5 (HeartHeartHalf Heart
Normal: 9 (HeartHeartHeartHeartHalf Heart
Hard: 13 (HeartHeartHeartHeartHeartHeartHalf Heart
Spawn Nether
Dropy Grid Rotten Flesh (0-1) po smrti
Grid Gold Nugget (0-1) po smrti
Rare Dropy Grid Gold Ingot
Grid Gold Sword
Zkušenosti 5
Mod Vanilla

Zombie Pigman je mob, který se přirozeně vyskytuje v Netheru a ve světě blízko nether portalu. Mohou být také vytvořeni pokud udeří blesk blízko prasete, což je velmi vzácný jev. Stejně jako vlci nejsou pigmeni nepřátelští dokud na ně hráč nezaútočí. Po útoku se ale na hráče vrhnou pigment z celého okolí.

Chování

Pigmeni se spawnují ve skupinách po 4. Skupiny se mohou spojit a vytvořit tak mnohem větší skupiny. Spawnují se v Netheru 2x častěji než Ghasti. Pohybují se relativně pomalu, při útočení, ale výrazně zrychlují. Také si dávejte pozor, protože když na jednoho zaútočíte tak všichni pigment v okolí 32 bloků se na vás vrhnou také. Budou nepřátelští po dobu cca 400 ticků. Pokud je budete pozorovat ze vzdálenosti 16 bloků stanou se opět neutrálními po 20-40 vteřinách. Při zabití dropují Rotten Flesh a Gold Nugget.

Po vyprovokování vydávají agresivní zvuky každé 0-2 vteřiny. Pigmani občas během dne samovolně vzplanou, ale oheň je ihned uhašen, protože pigmani jsou imunní vůči ohni. Zombie pigmani také neničí dveře a neútočí na vesničany.

Vzhled

Zombie Pigmeni jsou humanoidi pokrytí mixem růžové kůže, hnijícího masa a obnažených kostí. Nosí zlatý meč v pravé ruce. Občasně může mít meč na sobě enchant, což se projeví jeho fialovým zářením.

Souboje

Pro nepřipraveného hráče útočícího na skupinu Pigmanů může útok znamenat rychlou smrt. Ale není problém se s nimi naučit bojovat. Pokud se člověk naučí vzdálenost do jaké na něj Pigmani útočí není pak problém je odlovovat po menších skupinkách. Zombie Pigmani kteří jsou mimo radius na vás neútočí, ale začnou po přiblížení! Proto si dávejte pozor na manévrování při soubojích.

Also on Fandom

Random Wiki