Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Zombie

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Zombie
Zombie
Baby Zombie
HP 20 (Heart × 10
Výdrž Armoru Armor
Útočná síla Záleží na velikosti jeho životů
HP Easy Normal Hard
16–20 2 (Heart 3 (HeartHalf Heart 4 (HeartHeart
11–15 3 (HeartHalf Heart 4 (HeartHeart 6 (HeartHeartHeart
6–10 3 (HeartHalf Heart 5 (HeartHeartHalf Heart 7 (HeartHeartHeartHalf Heart
1–5 4 (HeartHeart 6 (HeartHeartHeart 9 (HeartHeartHeartHeartHalf Heart
Spawn Light level 7 a menší a 1×2 místa. Nespawnuje se na Slabech a sklu
Dropy Grid Rotten Flesh (0–2) po smrti
Grid Carrot 1 (Rare drop)
Grid Potato 1 (Rare drop)
Rare Dropy Grid Iron Shovel + Enchant
Zkušenosti 5
Mod Vanilla

Zombie jsou nepřátelští mobové, kteří se vyskytují ve 2 formách. Nejběžnější je zombie podobná hráčovi a méně častý je zombie podobný vesničanům. Ten méně častý je Zombie Villager s šancí na spawn 5%, pokud je vesničan zabit zombíkem je šance, že se vesničan po smrti změní na zombie vesničana (100% na hard, 50% na normal, 0% na easy a peaceful). Tyto vesničany je možné vyléčit pokud na ně hodíte Splash Potion of Weakness a poté mu dáte obyčejné zlaté jablko. Vesničan se poté začne měnit a po 3 minutách se změní na vesničana. Takto vyléčení vesničani si neuchovávají svou původní profesi.

Zombie se spawnují v temnějších špatně osvětlených oblastech a útočí na hráče při současném pomalém přibližování. Stejně jako kostlivci, zombie hoří na přímém slunci.

Vzhled

Zombie mají 3 různé formy ve hře:

Zombie. Původní forma zombíka má zelenou kůži, prázdné oči, a stejné oblečení jako hráč. Jsou 2 bloky vysocí ,1 širocí a 0.24 bloku „tlustí“.

Zombie vesničan. Mají stejné tělo jako obyčejní zombie, ale hlava je zombifikovaná verze hlavy vesničana,

Zombie dítě. Tito zombii se nespawnují, ale vytvoří se pokud zombie zabije dítě vesničanů. Je možné je vyléčit jako Zombie vesničana.

Zombie se mohou spawnovat s náhodným kusem brnění nebo zbraně/lopaty, hlavy.

Použití

Po zabití dropují zombii 0-2 kusy shnilého masa, toto maso může hráč sníst, ale je 80% šance že se otráví. Maso může být bezpečně použito na léčení a rozmnožování vlků bez rizika otravy vlků.

Velmi výjimečně je možné dropnout ze zombíků Iron Ingot, lopatu, meč, mrkev a bramboru. Pokud se spawnou s brněním je možné, že z nich toto brnění také vypadne.

Chování

Zombíci mručí pokud se bezcílně potulují po okolí, ale vrčí při napadení nebo útoku. Spawnují se ve skupinách po 1-6 a na dohled budou pronásledovat hráče. Snaží se vyhýbat překážkám a hledají nejkratší cestu k hráči. Zombie občas mohou zranit skrz zavřené dveře.

Při úsvitu zombie vzplanou a uhoří pokud jsou na přímém slunci. Zombie se snaží vyhledat stín nebo vodu, aby se ubránili uhoření. Nehoří v dešti nebo pokud se spawnou/seberou helmu. Pokud se hráč příliš přiblíží tak opouští úkryt.

Zombie se snaží rozbít dveře, budou do nich bušit dokud je neprolomí. Toto je možné pouze na těžkou (Hard) obtížnost, na ostatních dveře praskají, ale neprolomí se. Ocelové dveře se nikdy neprolomí pod zombíkovým bušením. Zombíci zaútočí na vesničany pokud jsou do vzdálenosti 16 bloků.

Boj

Zombíci nejsou nároční na boj pokud se nepřiřítí ve velké skupině. Hráč je schopen odrážet zombíky tak jak přicházejí a držet si tak od nich odstup. Pokud na vás útočí více zombií, musíte je při utíkání usekat jednotlivě. Pokud jste v místnosti s více zombie a není možnost útěku, je dobré používat blokovací techniku se sekáním. Je dobré taky být o blok níže než zombie, protože vás takto nemohou trefit.

Also on Fandom

Random Wiki