Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Wither Skeleton

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Wither Skeleton

Wither Skeleton

HP 20 (Heart × 10
Útočná síla Easy: 5 (HeartHeartHalf Heart
Normal: 9 (HeartHeartHeartHeartHalf Heart
Hard: 13 (HeartHeartHeartHeartHeartHeartHalf Heart
Spawn Nether Fortress Light level 7 nebo menší
Dropy Grid Coal (0-1) po smrti
Grid Bone (0-2) po smrti
Zkušenosti 5

Wither Skeletoni jsou nebezpeční, nepřátelští mobové spawnující se v Nether pevnostech. Na rozdíl od normálních kostlivců Wither skeletoni (dále jen Witherové) nosí kamenný meč a jsou vyšší než 2 bloky. Pokud zasáhnou hráče dostane hráč Debuff Wither effect na 10 vteřin, zatmavení health baru a dodatečné poškození. Po zabití dropují uhlí a kosti a velmi vzácně lebku a meč. Šance na drop meče nebo lebky je 1/40, šance se zvyšuje s looting enchantem. Lebky jsou klíčové pro vyrobení/spawnutí Wither bosse.

Witherové stejně jako ostatní Nether mobové jsou imunní vůči ohni, lávě a slunci. Jsou schopni sbírat další předměty, zbraně, brnění a nástroje stejně jako ostatní „nemrtví“ mobové.

Spawnování

Witherové se přirozeně spawnují pouze v Nether pevnostech s osvětlením nižším než 7. Za použití kostlivcova Spawn Eggu v Netheru je šance 4/5 spawnutí Withera. Při použití pavoučího Spawn Eggu je možné spawnout při šanci 0.8/100 Wither Jockey.

Boj

Witherové jsou drsní mobové díky jejich vysoké síle (9HP na normal), schopnosti Wither effekt, rychlosti a možnosti být blízko Blaze. Jejich nevýhodou je, že se nemohou protáhnout průchody 2 bloky vysokými stejně jako Enderman.

Pokud se v oblasti nachází hodně Witherů a Blazů vezměte si s sebou iron bloky a dýni pro výrobu Iron Golema. To je výborný způsob jak farmit Withery.

Pokud jsou golemové nedostupní doporučuje se bojovat s Withery podobně jako se Zombie, ale s mnohem větší opatrností. Pokud budete ustupovat a sekat, měli by jste se vyhnout útokům.

Při použití lektvarů neviditelnosti je možné ubít Withera jen s kamenným mečem a bez brnění.

Also on Fandom

Random Wiki