Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Void

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Void
Pohled na Void pod Bedrockem
Void je termín přiřazený k prázdnému místu pod Bedrockem ve světe, Netheru a Endu. Void částice můžete nalézt u dolních vrstev bedrocku. Void je technicky nekonečný, ale pokud budete padat více jak 32 milionů blocků, spadne vám Minecraft klient. Pokud máte Creative tak vás Void zabít nemůže.

Pod vrstvou Bedrocku nelze pokládat žádné blocky. Pokud ale zde položíte Gravel nebo písek, bude nekonečně padat a nikdy nedopadne. Pokud položíte Piston na Y:0 nebo Y:1 směrem dolů, nevysune se. Lava i Voda se do Voidu nevylijí.

Void má unikátní vlastnost. Když jste blízko Voidu, sníží se vám viditelnost a uvidíte černé poletující částice. Tento efekt se nazývá Void Fog Effect. V čistém Minecraftu ho nelze vypnout.

Void v Netheru má červenější barvu. Naleznete ho na Y:0 i na Y:255. Nad bedrockem v Netheru se buguje světlo a mohou se zde spawnout houby.

Vstup do Voidu

Pokud spadnete do Voidu v Survival modu, začne dostávat poškození okolo HeartHeart každou půl vteřinu až nakonec hráč zemře (většinou to trvá 2,5 vteřin a méně). Brnění vás před tímto poškození neochrání. I kdyby jste dokázali přežít déle jak 3 vteřiny, na Y:-199 nastává okamžitá smrt.

Entity (mobové a itemy) dostávají stejné poškození jako hráč s vyjímkou Withera. Každá entita zmizí na Y:-64. Jakákoliv Entita nad Y:319 a pod :Y-64 bude černá.

Způsoby dosažení Voidu

Overworld

  • Nastavíte si Creative mod a prokopete se skrz Bedrock. Takto můžete létat Voidem aniž by jste byli zraněni.

Nether

  • Creative mod - Prokopete se skrz Bedrock. Nad Netherem lze stavět blocky.
  • Survival mod - Vezměte si alespoň Ender Pearly a prokopejte se k nejvyššímu místu vrchní vrstvy Bedrocku. Házejte je neustále proti Bedrocku dokud se neteleportujete skrz. Další možností je, že na nejvyšší block Bedrocku položíte žebřík, pod něj block a hodíte Ender Pearlu proti žebříku a zároveň držte mezerník a W (tlačítka pro skok a chod dopředu).

End

  • Skočte z okraje ostrova. Takto se okamžitě dostanete do Voidu.

Zajímavosti

  • Pokud je hráč nad Y:64, vidí Void modře bez mlhy
  • Pokud v Creativu rozbijete Bedrock a nahradíte ho jiným blockem, bude skrz něj do Voidu pršet.
  • V Netheru jsou 2 Voidy
  • Ve Voidu lze přežít když sníte několik Golden jablek
  • Nikdy nenaleznete díru v Bedrocku aby jste mohli spadnout do Voidu
  • Nikdy nerozbijete Bedrock pomocí TNT

Also on Fandom

Random Wiki