Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Villager

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Villager
Villagers
HP 20 (Heart × 10
Útočná síla Žádný
Spawn NPC Village
Zkušenosti 0

Villager (Vesničan) je pasivní NPC (hráčem neovládaná postava), spawnující se ve vesnici. Spawnují se po vesnici a uvnitř budov, které odpovídají jejich roli.

Vzhled

Jejich charakteristickému vzhledu dominuje velká hlava, zelené oči, obočí a dlouhý nos. Ruce vesničana mají klouby rozdělující ruku na 2 části, aby vypadaly jako ohnuté ruce.

Jsou zde různé druhy vesničanů odlišující se barvou jejich šatů, která naznačuje jejich roli. Ve hře je 6 unikátních skinů vesničana.

Chování

Vesničani se náhodně pohybují po vesnici. Nemohou útočit, ale utíkají se schovat před zombíky do domů. Smrt jednoho vesničana neovlivňuje chování okolních vesničanů. Ale pokud je popularita hráče ve vesnici nízká, jakýkoli přírodně spawnutý Iron Golem na hráče zaútočí.

Vesničané umí používat dveře a chodit tak dovnitř a ven z domu. Vesničané se schovávají uvnitř domů pokud je tma, prší, nebo je pronásledují zombie. Ačkoli v poušti nikdy neprší, pouštní vesničani se při globálním dešti stejně běží schovat.

Vesničané si vybírají do kterých domů se chtějí schovat. Více jim vyhovují osvětlené domy, než domy tmavé. Vesničané umí chodit po schodech a lézt po žebřících stejně jako hráč.

Pokud jsou všechny dveře v okolí zablokovány, chovají se vesničani v noci stejně jako by byl den.

Zombie vidí vesničany na vzdálenost 31 bloků a na tuto vzdálenost se jim budou snažit rozbít dveře. Vesničané se nemohou nijak bránit, jediná jejich obrana je Iron Golem, který chrání vesnici před blízkým nebezpečím. Zombie mají schopnost přeměnit vesničana na Zombie vesničana na obtížnost normal a vyšší. Což se může stát i dětem villagerů, což vytvoří zombie děti.

Vesničané mezi sebou komunikují. Také mají rádi dýně a sněhuláky (nejspíše díky jejich dýni). Občas se zdá, že se zdržují ve vesnici na jednom místě bez jakékoli zřejmé příčiny.

Pokud jsou vesničané blízko Iron Golema zastaví se a zírají na něj. Golemové jim občas dají růži což symbolizuje jejich vzájemný přátelský vztah.

Rozmnožování a populace

Vesničané se budou rozmnožovat v závislosti na počtu validních dveří v dosahu vesnice. Validní dveře jsou jakékoli dveře, kde směrem ven přede dveřmi je do vzdálenosti 5 bloků dostatečný počet volných bloků a to samé dovnitř, počty se musí lišit. Na vnější prostor musí přes den dopadat sluneční paprsky. A vnitřek musí mít střechu. Občas je nutné hru restartovat, aby měli nové dveře efekt.

Vesničané se poté začnou rozmnožovat do počtu 35% vůči počtu dveří. Zbývající děti dorostou do dospělosti jako obvykle. Povolání rodičů neovlivňuje povolání dítěte.

Obchodování

Pravým kliknutím na vesničana je možné s ním obchodovat směnným obchodem Emeraldy za itemy a obráceně. Předmět jaký vám budou nabízet/požadovat záleží na jejich profesi.

Also on Fandom

Random Wiki