Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Undercutter Cart

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Undercutter Cart
Undercutter Cart
Typ Cart
ID N/A
Stackovatelné Ano (3)
EMC hodnota N/A
Mod RailCraft

Undercutter Cart je speciální druh Minecartu, který nahrazuje blocky pod sebou, určeným blockem.

Když kliknete pravým tlačítkem na Undercutter Cart, otevře se vám GUI. To je rozděleno na 2 řádky:

  1. Nahrazuje blocky pouze pod kolejemi.
  2. Nahrazuje 2 blocky podél kolejí.

Můžete nahrazovat pouze 2 typy blocků současně. Pro určení, které blocky se mají nahrazovat slouží 2 políčka "Patterns". Prostřední políčko určuje block, kterým budou "Patterns" blocky nahrazovány. Nakonec je zde "Stock". Zde můžete vložit 1 stack materiálu, kterým bude Undercutter Cart nahrazovat "Patterns" blocky.

Patterns a prostřední políčka nespotřebují žádné suroviny. Po vložení blocku se vám daný block zpátky vrátí a Undercutter Cart si ho zapamatuje.

Doporučujeme připojit před nebo za Undercutter Cart jeden Chest Cart pomocí Crowbaru (držte ⇧ Shift a klikněte pravým tlačítkem na oba Carty). Pokud vyšlete samotný Undercutter Cart, nahrazované blocky bude vyhazovat na zem. Výhoda připojení Chest Cartu je, že do něj můžete vložit i více materiálu pro nahrazování. Undercutter Cart je bude čerpat z tohoto vozíku.

Crafting

Crafting GUI.png

Dandelion Yellow

Blaze Rod

Diamond Shovel

Redstone Lamp

Block of Steel

Minecart

Dandelion Yellow

Blaze Rod

Diamond Shovel

Undercutter Cart

Also on Fandom

Random Wiki