Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Thermopile

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Thermopile

Thermopile

Typ Pevný Block
ID 763:11
Stackovatelné Ano (64)
EMC hodnota N/A
Mod Redpower 2

Thermopile je přístroj na generování Blutricity. Jeho výhodou je, že nepotřebuje světlo ani výhled na nebe takže se hodí do podzemních základen a dolů.

Crafting

Crafting GUI.png

Copper Ingot

Blue-Doped Wafer

Copper Ingot

Iron Ingot

Blue Alloy Ingot

Iron Ingot

Copper Ingot

Blue-Doped Wafer

Copper Ingot

Thermopile

Výkon

K výpočtu výkonu Thermopile musíte spočítat počet "horkých" a "studených" blocků na každé straně.

Thermopile produkuje 0.005*min(Teplo, Chlad) Amps nebo 0.3*min(Teplo, Chlad) Wattů.

Block Teplo
Lava 100
Fire 25
Torch 5
Jack 'o' Lantern 3
Vzduch (Nether) 1
 
Block Chlad
Snow Block 100
Ice 100
Snow (Covering) 50
Water 25
Vzduch (Normal) 1

Dodatečné efekty

Pokud je kolem Thermopile alespoň 100 jednotek tepla a 200 jednotek chladu tak každou vteřinu je zde možnost 1:300, že se přilehlá láva promění v Obsidian nebo Basalt.

Navíc, pokud je zde alespoň 100 jednotek tepla, každou vteřinu je zde šance 1:300, že přilehlý sníh/Snow block/Ice block se roztaje.

Tyto efekty nastanou pouze v případě, že Thermopile generuje energii a posílá ji do přístrojů/Battery Boxu.

Navrhované Designy

Typ 1

Thermopile potřebuje občasnou údržbu pokud má více jak 100 jednotek tepla a obsahuje sníh nebo led a proto další nejlepším chladícím blockem je voda. Pro bezúdržbový provoz položte kolem Thermopile 3 blocky vody a 1 block lávy. Tato sestava pak generuje 0.005*min(100, 3*25) = 0.375 Amps = 22.5 Wattů. Poznámka: Solar Panel generuje 120 Wattů.

Typ 2

Mírně vylepšená verze využívá 1 Ice block, 2 blocky lávy a 2 blocky vody. Zbylá strana je pro kabel. Tato sestava produkuje 0.005*min(200, 150) = 0.75 Amps = 90 Wattů. Tato sestava však využívá všechny strany, tzn. potřebuje více místa. Poznámka: Použitím 2 Ice bloců se může stát, že se Láva promění na Obsidian.

Also on Fandom

Random Wiki