Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Stirling Engine

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Stirling Engine

Stirling Engine

Typ Motor
ID 506:1
Nástroj Grid Wooden Pickaxe
Stackovatelné Ne
EMC hodnota N/A
Mod Build Craft 3

Stirling Engine je značně silnější, než např. Redstone Engine, ale k provozu potřebuje palivo (Coal). Může dojít i k výbuchu motoru, pokud produkuje víc, než jste schopni spotřebovat. 

Stirling engines (normálně zvané Steam Enginy) jsou motory 2. třídy. K vycraftění potřebují cobblestone místo wood nebo iron, což znamená, že jsou stále levnější než Combustion Engine. U motorů druhé třídy nedojde k výbuchu do té doby, dokud se v nich nebude hromadit energie (nebudou nic napájet). Prostřední modrý sloupec indikuje teplotu a stav paliva. Po vyčerpání paliva běží motor ještě nejakou tu dobu.

CraftingEdit

Crafting GUI.png

Cobblestone

Stone Gear

Cobblestone

Glass

Piston

Cobblestone

Stone Gear

Stirling Engine

Zdroj energieEdit

Výstup Stirling Engine je 1 MJ/t, pokud je přiveden Redstone signál. Stirling Enginey jsou poháněny přepalováním itemů (např. Coal), a proto potřebují neustále hlídat a doplňovat. V podstatě lze spálit vše, kromě Sugar Cane a Kaktusu.

Materiál Čas hoření
Lava bucket*

16 minuty 40 vteřin

Coal/Charcoal 1 minuta 20 vteřin
Wood a Planky 15 vteřin
Saplingy a Sticky

5 vteřin

Blaze rody 2 minuty
  • Nelze pumpovat lávu přímo do motoru, musí být v kbelíčkách.

VyužitíEdit

Využívají se jako zdroj energie pro těžební stroje, mohou být spojeny za sebou a dokáží vést energii přes Stone Conductive Pipe.

Obyčejné motory pracují stejnou rychlostí (1 cyklus/sec), Stirling Enginy pracují 20x rychleji než např. obyčejný Redstone Engine.

Stirling Enginey se hodí na napájení Pumpy, pokud by jste chtěli víc, museli by jste napojit Combustion Engine a chladit je vodou.

Also on Fandom

Random Wiki