Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Squid

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Squid

Squid

HP 10 (HeartHeartHeartHeartHeart
Spawn 1 nebo více blocků vody, jakýkoliv Light Level. Level 46-62
Dropy Grid Ink Sac (1-3) po smrti
Zkušenosti 1-3
Mod Vanilla

Squid (Chobotnice) má 8 chapadel, namodralou kůži a pod hlavou pusu se zuby. Spawnují se ve vodě a jsou vždy pasivní. Je možné je nalézt ve vodě v jakémkoli biomu a jakékoli hloubce a spawnující se na všechny obtížnosti.

Použití

Při zabití dropují 1-3 inkousty, které mohou být použity pro barvení vlny. Inkoust můžete aplikovat přímo na ovci před ostříháním a ovci poté doroste rovnou černá vlna. Nebo smixovat s Bone Mealem pro odstíny šedivé. Je možné taky vycraftit Book and Quill za použití inkoustu, pera a knihy.

Chování

Při pohybu se chapadla chobotnice otvírají a zase zavírají, čímž chobotnice plave dopředu. Chobotnice se vznášejí na místě ve vodě kolem jedné vrstvy ve které si plavou a ignorují hráče dokud na ně nezaútočí, poté se snaží plavat pryč od něj.

Pokud je pod vodou světlo Redstone Lampa, Glowstone nebo Jack-O-Lantern, zdá se, že se snaží držet v jejich přítomnosti.

Chobotnice se na suchu dusí, ublíží jim pády z výšky a poškození ohněm, ale neutopí se.

Chobotnice jsou schopné plavat proti proudu aniž by je proud kamkoli táhl.

Farmení

Jsou schopné plavat proti proudu, ale ne do vodopádu. Nejjednodušší způsob jak farmit chobotnice je vykopat díru 8x8, 3 bloky hlubokou na dně oceánu nebo jezera. Proud který půjde do díry je schopen chobotnice udržet v díře pokud nad ní proplavou.

Also on Fandom

Random Wiki