Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Snow Golem

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Snow Golem

Snow Golem

HP 4 (HeartHeart
Útočná síla 0 (Empty Heart (pouze je odhazuje)

3 (HeartHalf Heart Blazům
1 (Half Heart Ender Draku

Spawn Tam, kde ho hráč vytvoří
Dropy Grid Snowball (0-15) po zabití
Zkušenosti 0

Snow Golem (Sněžní golemové) jsou první pomocníci v Minecraftu, které vytváří hráč. Jsou přátelští ke svému stvořiteli. Vytvářejí se za pomoci dýně a sněhových bloků, na nepřátele házejí sněhové koule. Při pohybu za sebou zanechávají sněhovou stopu. Pády z výšky je nezraňují. Pokud jsou zabiti dropují 15 sněhových koulí.

Výroba

Pro stvoření Sněhového golema je zapotřebí postavit 2 sněhové blocky a navrch položit dýni a to ve světě ne v crafting tablu. Endermani mohou také vytvořit Sněhového golema, ale pravděpodobnost, že se tak stane je extrémně nízká.

Snow Golem Setup
Sestavení Snow Golema

Chování

Sněhoví golemové hází koule na nepřátelské moby až do vzdálenosti 10 bloků. Což z nich dělá v podstatě sebevrahy jelikož hozené koule nedávají žádné poškození, jediní koho mohou koule zranit jsou Blazeové a Ender drak. Neútočí na Creepery, agresivní vlky, slimy a magma cuby.

Farmení

Jelikož Golemové za sebou nechávají sněhovou stopu je možné z nich sbírat sníh. Díky jejich chování je vhodné se ujistit, že budou stvořeni v uzavřeném prostředí. Nejlepší způsob je udělat díru 1x1 – 2 bloky vysokou a umístit do ní golema. Pak po odstranění nejnižšího bloku z jedné strany je možné odtěžit sníh z pod golema. Sníh se obnoví okamžitě po vytěžení takže je možné extrémně rychle nasbírat hromadu sněhových koulí za použití lopaty.

Pokud jste v nevhodném biomu kde golem nepřežije (např. Poušť) je možné umístit golema nad řeku, kde řeka je jiný biom a golem tam tak přežije.

Also on Fandom

Random Wiki