Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Slime

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Slime

Slime

Útočná síla Velký: 4 (HeartHeart
Střední: 2 (Heart
Malý: 0 (Empty Heart
Spawn Level 0-39 ve specifických Chunkách, jakýkoliv Light Level.
Dropy Grid Slimeball (0-2) po zabití.
Zkušenosti Velký: 4
Střední: 2
Malý: 1
Zvuky Skákání
Útočení

Slime jsou nepřátelští mobové ve tvaru hopsajícího zeleného bloku v různých velikostech. Jsou schopni vidět hráče i skrze plné bloky a k hráči se přibližují přímo. Slimeové se po zabití rozdělují na menší přičemš nejmenší dropují Slimebally. Slimeové se spawnují v určitých chuncích pod úrovní 40.

Využití

Slimebally jsou klíčovou ingrediencí k výrobě Sticky Pistonů. Je možné je taky zkombinovat s Blaze Powderem pro výrobu Magma Cream pro výrobu fire resistance lektvarů.

Chování

Ve Vanille se slimeové spawnují o velikosti 1, 2 a 4. Pohybují se hopkáním každých 10 – 30 ticků. Slimeové vyhledávají hráče do vzdálenosti 16 bloků.

Souboj

Když Slime uvidí hráče vyrazí za ním a snaží se do něj narazit. Když se s hráčem srazí dávají poškození odpovídající jejich velikosti. Nejmenší nezraňují hráče přímo, ale mohou ho strčit do lávy a podobných nebezpečí.

Když hráč zabije Slimea a Slime je větší než 1 tak umře a spawne 2-4 poloviční Slimy.

Spawnování

Slimeové se spawnují hluboko pod zemí (pod 40 bloků) a také ve Swamp biomu v noci za určité fáze měsíce. Pod zemí se spawnují jen na 1/10 chunků a které to budou je ovlivněno jejich souřadnicemi a Seedem světa.

Also on Fandom

Random Wiki