Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Rubber Tree (IC2)

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Rubber Tree (IC2)
Rubber Tree (IC2)
Typ Strom
ID N/A
Stackovatelné Ano (64) Rubber Sapling
EMC hodnota N/A
Mod Industrial Craft 2

Rubber Tree jsou strom, který má tmavě žluté dřevo a světle zelené listy. Můžete ho nalézt pouze v Bažinách, Forestu a Taize. Jeho dřevo je speciální, protože je možné, že se na něm spawne díra se Sticky Resin, který lze vytěžit Treetapem nebo Electric Treetapem. Můžete získat 1-3 kusy. Sticky Resin můžete použít na vytvoření Rubber. Listy nemůžou být sebrány nůžkami a mají 2% šanci na drop Rubber Saplingu.

Pokud vložíte Sticky Resin do Extractoru, vytvoří 3 kusy Rubber. Pokud ho přepálíte ve Furnace dostanete pouze jeden. Rubber Wood také neposkytuje 4 Wooden Planky jako ostatní dřeva, ale pouze 3. Pokud dáte Rubber Wood do Furnace dostanete Jungle Wood. V Extractoru z něj dostanete jednu Rubber.

Minimální výška stromu je 2 blocky. Maximální výška je 8 blocků. Každý Rubber Wood má 25% šanci, že v sobě bude mít Sticky Resin. Je možné mít maximálně 3 díry na Sticky Resin v jednom stromě; nová díra na Sticky Resin se náhodně spawne pokud je stará kompletně vytěžena.

Kromě toho je třeba poznamenat, že Rubber Wood nemůžete přesunout ručně ani pomocí Sticky Pistonů. Pokud tak učiníte nevytvoří se na tomto dřevu díry se Sticky Resinem.

Hledání Rubber Tree

  • Pokud si nastavíte grafiku na "fast", skrz listy nebude vidět. Listy Rubber Tree budou však stále transparentní (průhledné).
  • Rubber Tree můžete být nalezen také díky jeho unikátní struktuře; vršek stromu má dva blocky listí na sobě.
  • Ve tmě je tmavší jak ostatní stromy a tak můžete dobře vidět díry se Sticky Resinem.
  • Hledání Rubber Tree v biomu Taiga může být mnohem lehčí, pokud máte minimapu. Rubber Tree se nepokrývá sněhem a tak uvidíte na minimapě zelené stromy.

Generování Rubber Tree záleží na biomu:

Desert 0% šance na vygenerování Rubber Tree na Chunk. Forest 2-12% šance na vygenerování 1-6 Rubber Tree na Chunk.
Taiga 0-6% šance na vygenerování 0-3 Rubber Tree na Chunk. Swampland 10-30% šance na vygenerování 5-15 Rubber Tree na Chunk.
Jungle 0.5% šance na vygenerování Rubber Tree na Chunk.  

Ruční Sbírání

Nejjednodušší cestou jak ručně sklízet Sticky Resin z Rubber Tree je zasadit ho na otevřené prostranství a nechat ho vyrůst nebo mu pomoct Bone Mealem. Poté co vyroste, zničte všechny listy a najděte všechny díry se Sticky Resin na stromě.

Pokud máte mód Forestry, můžete lehce vytvořit automatickou farmu na Sticky Resin.

Pozor: Pokud jednou kliknete Treetapem na díru se Sticky Resinem, dostanete 1-3 kusy. Díra však zmizí a zůstane po ní jen obrys. Ten se časem doplní zpátky a můžete ho vytěžit znovu. Lze ho však vytěžit okamžitě a dostanete 1 Sticky Resin navíc, ale tímto krokem zničíte celou Sticky Resin díru a už nikdy se na tomto místě nespawne. Tzn pokud to uděláte na jednom stromě několikrát, nespawne se vám na něm žádná díra na Sticky Resinem a vy ho budete muset zničit a postavit znovu.

Also on Fandom

Random Wiki