Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Retriever

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Retriever

Retriever

Typ Pevný Block
ID 763:8
Stackovatelné Ano (64)
EMC hodnota N/A
Mod Redpower 2

Retriever se chová jako vzdálený Filter. Pokud ho aktivujete pomocí Redstone pulsu tak prohledá všechny inventáře (přístroje, truhly apd.), které jsou propojeny s Retrieverem pomocí Pneumatic Tube. Jakmile daný item nalezne, vytáhne ho a pošle směrem k sobě. Item projde skrz Retriever dál. Aby Retriever fungoval potřebuje Blutricity.

Crafting

Crafting GUI.png

Brass Ingot

Ender Pearl

Iron Ingot

Leather

Filter

Blue Alloy Ingot

Brass Ingot

Ender Pearl

Iron Ingot

Retriever

Použití

Propojte přední stranu Retrieveru (ta s větším otvorem) na Pneumatic Tube, které jsou propojeny minimálně s jedním inventářem (Truhla, pec, přístroje apd.). Zadní část Retrieveru připojte také pomocí Pneumatic Tube na jakýkoliv block s inventářem. Pokud Retriever nepřipojíte, item se v něm zasekne a další příchozí itemy bude odmítat a posílat zpátky dokud první item neodešle.

Na boky Retrieveru připojte zdroj Blutricity (Battery Box, Blue Alloy Wire) a na druhou Redstone signál. Jeden Redstone puls = jedno odeslání určených itemů. Itemy, které má Retriever poslat nastavíte kliknutím pravého tlačítka myši na něj. Otevře se vám 3x3 GUI.

Retriever má 2 módy:

Anystacksequential
První z nich má zvýrazněný 1. slot. To znamená, že bude přednostně posílat tento item.
AnyItem
Druhý využívá celé 3x3 GUI. Pořadí itemů záleží na pořadí v truhle/přístroji.

Also on Fandom

Random Wiki