Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Regulator

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Regulator

Regulator

Typ Pevný Block
ID 763:10
Stackovatelné Ano (64)
EMC hodnota N/A
Mod Redpower 2

Regulator lze využít k třízení nebo filtrování itemů. Pokud Regulatorem projde item, vyšle krátký Redstone signál. Výstupní itemy dokáže barevně označit. Díky tomu ho můžete napojit na třídící systém.

Pokud na něj kliknete pravým tlačítkem myši otevře se vám GUI. Zde můžete vidět tři 3x3 inventáře. První zleva je vstupní filtr, uprostřed současný inventář Regulátoru a poslední vpravo výstupní filtr.

Vstupní filtr určuje jaké itemy bude Regulator přijímat. Přijaté itemy jsou uskladněny v inventáři Regulatoru (prostřední 3x3 okno). Itemy vysílá různě v závislosti jestli je výstupní strana připojena k blocku s inventářem (truhla) nebo trubce:

  • Pokud je výstupní strana připojená k trubce, tak do ni odesílá obsah vnitřního inventáře, který se shoduje se vstupním filtrem.
  • Pokud je výstupní strana připojena přími k blocku s inventářem, potom Regulator porovnává svůj vnitřní inventář s výstupním filtrem. Pokud se vše shoduje, Regulator vyšle krátký Redstone signál.

Pokud se vnitřní inventář Regulatoru neshoduje s výstupním filtrem, pak se zachová podle nastaveného módu. Máme 2 různé módy:

  • Synchronizovaný výstup (defaultně určeno) - Vyšle pouze itemy, které se přesně shodují s výstupním filtrem.
  • Nesynchronizovaný výstup (mód 2) - Bude odesílat každý item individuálně a nebude čekat na přesný počet.

Regulator lze otáčet pomocí šroubováku. Nepotřebuje žádnou energii k správnému fungování.

Crafting

Crafting GUI.png

Brass Ingot

Red-Doped Wafer

Wooden Planks

Buffer

Item Detector

Buffer

Brass Ingot

Red-Doped Wafer

Wooden Planks

Regulator

Also on Fandom

Random Wiki