Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Rail

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Rail

Rail

Typ Průchozí
ID 66
Obnovitelný Ano
Stackovatelné Ano (64)
EMC hodnota 96
Mod Vanilla

Rail (koleje) jsou průchozí blocky, které slouží k přepravě Minecartů a umožní jim tak pohyb. Rozbité koleje můžete najít v opuštěných dolech. Koleje se pokládají na vrchní stranu blocku. Rozbít je můžete rukou ale rychlejší je to pomocí krumpáče.

Crafting

Crafting GUI.png

Iron Ingot

Iron Ingot

Iron Ingot

Stick

Iron Ingot

Iron Ingot

Iron Ingot

Rail

GridNumbersCSS
GridNumbersCSS

Track intersections

Chování

Pokud položíte kolej vedle již existující koleje, spojí se dohromady. Pokud je pojíte do začátky tak se ohnou. Ohnutí nezruší ani zničení okolních kolejí.

T-intersection-south-west

Pokud kolej vede o jeden block vyšší místo, natáhne se úhlopříčkou vzduchem. Všechny koleje může zničit voda.

Downhill rule

Koleje položené do T se dají ve středu otočit pomocí Redstone signálu a určovat tak směr.

Kolize kolejí

Minecart může zajet i do prostor vysokých 1 block a udusit tak hráče. Nejlepší způsob jak se osvobodit je prokopat se krumpáčem. Trvá to však o něco déle.

Jihovýchodní pravidlo

Pro rovné koleje platí vždy jížní nebo východní pravidlo (zobrazeno na obrázku). Pokud máte rovnou trať směřující dolů a na ni napojenou další kolej, Minecart vždy pojede směrem dolů.

Railguide

Zajímavosti

  • V opuštěných dolech můžete najít "levitující" koleje. Hráč nikdy takto koleje nepoloží.
  • Pokud cestujete 50 blocku trvá to 12 vteřin pěšky, 9,3 vteřin sprintem a 10,6 použitím Minecart.
  • Pokud jdete po kolejích slyšíte zvuky blocku pod nimi. Pokud vyskočíte uslyšíte zvuk dřeva.

Also on Fandom

Random Wiki