Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Quarry

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Quarry

Quarry

Typ Přístroj
ID N/A
Nástroj Grid Wooden Pickaxe
Stackovatelné Ano (64)
EMC hodnota N/A
Mod Build Craft 3

Quarry je těžící stroj. Těží oblast 9x9 (s okraji 11x11). Tato velikost lze však zvýšit až na 64x64 nebo zmenšit na 3x3 pomocí Land Marků (jsou potřeba 3 kusy). Quarry kope i přes vodu. Zastaví se u lávy nebo Bedrocku.

Quarry těží postupně po vrstvách. Doporučuje se vylít do rohu vodu, aby se případná láva proměnila na Obsidian, který Quarry umí vytěžit. Aby fungoval, musí být poháněn energií z motorů.

Pokud je poprvé spuštěn, objeví se robot, který celou oblast vyčistí a začne vytvářet konstrukci z Frame blocků. Quarry permanentně načítá Chunk ve kterém se nachází.

Crafting

Crafting GUI.png

Iron Gear

Gold Gear

Diamond Gear

Redstone

Iron Gear

Diamond Pickaxe

Iron Gear

Gold Gear

Diamond Gear

Quarry

Napájení

Nejjednodušší napájení je přes 2 Stirling Engine, položené vedle Quarry. Rychlost těžby Quarry záleží na přísunu MJ. Může spotřebovat až 100 MJ/t při nejvyšším výkonu.

Výstup Quarry

Ke Quarry můžete připojit Transport Pipes a přenášet tak itemy kam potřebujete (nebo ničit nepotřebný materiál). Lze vedle něj také postavit truhlu a Quarry bude samo ukládat itemy do ní. Pokud však ani jedno Quarry nemá, bude itemy doslova vystřelovat do vzduchu.

Změna velikosti

QuarrySize
Vlastní velikost Quarry určená pomocí Land Marků. Wooden Planky znázorňují možnosti položení Quarry.

Ke změně základní velikosti Quarry potřebujete Land Mark. Stačí vám 3 kusy Land Marků, ale můžete použít i 4.

Položte Land Marky do čtverce tak, jak chcete aby jste měli velké Quarry. Na každý Land Mark klikněte pravým tlačítkem myši a tím ho aktivujete (objeví se červená čára). Land Marky musí být na sebe kolmé jinak se nespojí.

Pokud máte Land Marky položeny, položte vaše Quarry zvenku k jedné z Land Marků (viz obrázek).

Also on Fandom

Random Wiki