Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Pneumatic Tube

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Pneumatic Tube

Pneumatic Tube

Typ Pevný Block
ID 751:2048
Stackovatelné Ano (64)
EMC hodnota N/A
Mod Redpower 2

Pneumatic Tube slouží k přepravě itemů z jednoho místa na druhé. Itemy v těchto trubkách jsou značně rychlejší než v Transport Pipes z módu Build Craft 3. Další jejich výhodou je, že pokud se truhla na konci naplní a itemy není kam dát, itemy se přestanou do trubky vysílat. Pokud v ní už jsou tak v ní zůstanou (v módu Build Craft vypadnou ven na zem a mohou tak způsobovat lagy).

Aby jste dostali itemy do Pneumatic Tube použijte Filter, Transposer nebo Retriever. Filter dokáže udělit itemům barevnou značku a podle toho směrovat tok itemů. Jednotlivé trubky lze nabarvit pomocí Paint Brush na všech 16 barev. Tyto barvy můžete použít k jednoduchému třídění itemů nebo oddělení trubek co jsou vedle sebe.

Pneumatic Tube lze použít k transportu itemu z / do přístrojů nebo Chest.

Systém transportu itemů v Pneumatic Tube je jednoduchý. Itemy jdou vždy nejbližší možnou trasou k nejbližšímu přístroji / Chest. Výjimku tvoří itemy s barevným označením. Toto lze obejít pomocí Restriction Tube, což je jedno z vylepšení Pneumatic Tube.

Druhým z vylepšení Pneumatic Tube je Redstone Tube. Ta dokáže přenášet Redstone signál.

Crafting

Crafting GUI.png

Brass Ingot

Glass

Brass Ingot

Pneumatic Tube

GridNumbersCSS

Využití

Crafting GUI.png

Pneumatic Tube

Redstone Dust

Redstone Tube

Crafting GUI.png

Iron Ingot

Pneumatic Tube

Restriction Tube

Also on Fandom

Random Wiki