Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Oreberry Bush

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Gold bush

Oreberry bush je keřík, na kterém rostou berries (bobule) kovů nebo experience.

VlastnostiEdit

Tyto keříky mají několik speciálních vlastností:

UmístěníEdit

Keříky můžete najít různě roztroušené v jeskyních, jsou relativně vzácné.

RůstEdit

Když keřík zasadíte (může být zasazen pouze v prostředí s úrovní světla <13, roste pouze při <10), bude mít velikost jen asi 1/4 bloku. Za nějakou dobu poroste do 1/2 bloku a až dosáhne plné velikosti bloku, můžete z něj sebrat bobule (jsou to "kulaté" plošky na povrchu keříku). Seberete je kliknutím pravým tlačítkem. Bobule se postupem času objeví znovu.

InterakceEdit

Malý keřík se chová jako slab, respektive na něj můžete jít (beze skoku) a přímo z něj na další blok. Keříky dávají stejně jako kaktus při doteku damage.

Typy keříkůEdit

Essence oreberry bush
Essence bush
Dává bobule, které po použití přidají experience. Nedají se tavit. Bude v příštích updatech modu nahrazen Silver oreberry bushem. Roste při jakémkoliv světle.
Gold oreberry bush
Gold bush
Dává Gold (zlaté) oreberry. Ty se taví ve Furnace (pec) a vznikají z nich Gold Nuggety.
Iron oreberry bush
Iron bush2
Dává Iron (železné) oreberry. Ty se taví ve Furnace (pec) a vznikají z nich Iron Nuggety.
Copper oreberry bush
Copper bush
Dává Copper (měděné) oreberry. Ty se taví ve Furnace (pec) a vznikají z nich Copper Nuggety.
Tin oreberry bush
Tin bush
Dává Tin (cínové) oreberry. Ty se taví ve Furnace (pec) a vznikají z nich Tin Nuggety.
Aluminium oreberry bush
Aluminium bush
Dává Aluminium (Hliníkové) oreberry. Ty se taví ve Furnace (pec) a vznikají z nich Aluminium Nuggety.

Also on Fandom

Random Wiki