Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Mooshroom Cow

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Mooshroom Cow
Mooshroom Cow
Baby Mooshroom Cow
HP 10 (HeartHeartHeartHeartHeart
Spawn Ve světě na Mushroom ostrově.
Dropy Grid Leather (0-2) po smrti
Grid Raw Beef (1-3) po smrti
Grid Red Mushroom (5) po ostříhání
Zkušenosti 1-3
Zvuky Zvuk
Smrt
Mod Vanilla

Mooshroom Cow je unikátní forma krávy, která se spawnuje pouze na Mushroom ostrově.

Vzhled

Mooshroom používají stejný model jako krávy, ale mají červenou kůži s bílými fleky, velké černé oči a jsou porostlé Muchomůrkami. Mooshroom telátko na sobě nemá žádné houby.

Použití

Mooshroomky mohou být ostříhány pro 5 Mushrooms, což je změní v obyčejné krávy. Obyčejné krávy nemohou být přeměněny zpět na Mooshroomky. Při zabití dropují kůži a Raw Beef (steaky při upálení), přesně jako krávy. Mooshroomky mohou být dojeny kbelíkem, ale také prázdnou miskou pro získání Mushroom Stew, což je dělá velmi užitečnými. Mooshroom jsou nesmírně ceněné, pro získávání nekonečného množství jídla za použití jednoho zvířete a misky.

Chování

Mooshroom se potulují po Mushroom biomu ve stádech po 4-8 kusech. Nevyhýbají se vodě a jen se na ní pohupují, aby zůstaly nad hladinou.

Množení

Rozmnožením páru Mooshroom se narodí malé Mooshroom telátko. Pokud poté rodiče ostříháte, tak je telátko přestane následovat. Telátka nedropují nic při zabití, ale mohou být dojena a stříhána. Po ostříhání se mění na obyčejné telátko.

Also on Fandom

Random Wiki