Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Jungle Temple

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

JungleTemple
Jungle Temple
Jungle Temple je generovanou strukturou vytvořenou převážně z Cobblestonu a Moss Stonu. Přirozeně se vyskytují pouze v biomu Jungle. Jungle Temple obsahuje pasti a schované truhly, podobně jako Desert Temple.

Struktura

V Jungle Templu je malé množství Chiseled Stone Bricků, které nelze nijak ve hře získat. Jungle Temple má tři poschodí. Spodní patro obsahuje místnost s hádankou (Tři páčky se Sticky Pistony). Vyřešení hádanky otevře tajnou místnost s Chestkou naplněnou odměnou. Odměna se může skládat z cenných surovin (např Emerald) a nebo také ze zbytečností (Kost, Rotten Flesh...).

Dále je v místnosti Tripwire připojený na Dispenser naplněný šípama. Vzadu v místnosti je truhla. Oba Dispensery jsou zakryty pomocí Vines, aby nebyli vidět. Dispensery obsahují 8-14 šípů. Truhla většinou neobsahuje cenné itemy.

JunglePuzzle
Rekonstrukce mechanismu hádanky v Jungle Temple. Lapis Lazuli Block představuje tajný vchod.

Strategie

Při pokusu k zpřístupnění truhly, hráč si musí dát pozor aby nestoupnul na jeden z dvou Tripwirů, které v hale jsou. Nejbezpečnější způsob je Tripwire odstranit pomocí Shears.

Pokud je to možné, je doporučeno, aby hráč vybral šípy z Dispenserů a později je použít k znovu oživení pasti.

Alternativní možnost pro lenochy je rozbití místnosti pomocí krumpáče.

Zajímavosti

Also on Fandom

Random Wiki