Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Jack-O-Lantern

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Jack-O-Lantern
Jack-O-Lantern
Typ Pevný Block
ID 91
Obnovitelný Ano
Blast Resistance 5
Stackovatelné Ano(64)
EMC hodnota 144
Mod Vanilla

Jack-O-Lantern je pevný block, který přibyl s Halloweenským Updatem 31. října 2010. Může být vytvořen kombinací pumpkinu a torche. Může být použit funkčně - jako zdroj světla anebo jako směrový ukazatel - nebo ozdobně.

Iron Golem Setup
Správné sestavení Iron Golema
Snow Golem Setup
Správné sestavení Snow Golema

Stejně jako dýně může být položen na pevný a neprůhledný block (kromě TNT). Proto může být snadno umístěn na dně jezer nebo oceánů, což hráči pomáhá snadno prozkoumat podvodní oblasti. Nicméně, pokud zničíte spodní block, Jack-O-Lantern zůstane na místě.

Využití

Jack-O-Lantern produkuje to samé množství světla (level 15) a má stejnou schopnost svítit pod vodou jako Glowstone, což ho činí účinnější a spolehlivější než torche. Vyzařuje světlo do všech směrů i když na vás není otočený obličejem. Takže může být použit jako skryté světlo.

Jack-O-Lantern také umí roztát sníh a led.

Při pokusu tlačit Jack-O-Lantern pistonem, rozbije se a vypadne jako zdroj.

Jack-O-Lantern také může být použit na vytvoření Sněhuláka a Železného Golema. Golemové vytvořeni touto cestou nejsou rozdílní od golemů vytvořených normální dýní.

Recepty

Crafting GUI.png

Pumpkin

Torch

Jack-O-Lantern

Zajímavosti

  • Na Halloween (31. října) měli nemrtví (všechny druhy Zombie a Skeletonů) šanci spawnout se s Jack-O-Lantern (nebo obyčejnou dýní) oblečenou místo helmy.
  • Nesený Jack-O-Lantern nesvítí.

Also on Fandom

Random Wiki