Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Iron Golem

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Iron Golem

Iron Golem

HP 100 (Heart × 50
Útočná síla 7 (HeartHeartHeartHalf Heart21 (Heart × 10.5
Spawn Vedle skupiny 10 Villagerů a 21 dpmů. Light level jakýkoliv nebo kdekoliv pokud ho vytvoří hráč.
Dropy Grid Iron Ingot (3-5)
File:Grid Poppy.png (0-2)
Zkušenosti 0

Iron Golem (železní golemové) jsou velcí, pomocní mobové. Jejich hlavní účel je bránit vesničany ve vesnicích před nepřátelskými moby.

Vytvoření

Golemové se standartně spawnují ve vesnici, pokud je v ní alespoň 10 vesničanů a 21 domů (dveří). Mohou se spawnout i v uměle vytvořené vesnici. Šance na spawn je 1 golem na 7000 ticků, cca 1 za 6 minut.

Iron Golem Setup
Sestava Iron Golema.

Železní golemové se vytvářejí podobně jako sněžní golemové a to tak, že hráč musí postavit ze 4 iron iron bloků a navrch položit dýni nebo Jack-O-Lantern.

Chování

Golemové se chovají podobně jako ochočení vlci, ale loajální jsou vesničanům. Jsou pomalejší, ale mají ohromnou sílu, větší dosah, větší život a větší odolnost proti pádu a utopení. Což je dělá výborným prostředkem k obraně jak hráče tak vesničanů. Zdraví se jim sice neobnovuje, ale je možné je léčit léčivým splash potionem. Jsou schopni sbírat kytky a dávat je vesničanům, což symbolizuje jejich přátelský vztah.

Útočení

Přírodně spawnutí golemové zaútočí na hráče v případě, že na ně hráč zaútočí první, ale relativně rychle to vzdají (spíš taková výstraha). Ale pokud hráč zaútočí na vesničana, tak se do něj golem pustí naostro. Pokud se hráč dostatečně vzdálí, tak na něj golem zapomene. Uměle vytvoření golemové nebrání nikoho (jen sebe) a jen se toulají po okolí. Na creepera zaútočí pouze pokud má nízké zdraví. Golemové útočí na nepřátelské moby pokud jsou ve stejné výšce a do 5 bloků vzdálení. Přírodně spawnutí golemové brání vesničany bez vlivu na vzdálenost.

Po vyprovokování, golemové přiběhnou k cíli a rozmáchnou se rukama nahoru a zraní za 7 (HeartHeartHeartHalf Heart21 (Heart × 10.5 životů, navíc tím cíl odhodí. Tento útok je nejsilnější útok na blízko ve hře. Jejich dosah je tak velký, že můžou cíl zranit i za zdí o tloušťce 1 bloku.

Pohyb

Golemové mohou vyšplhat na jakýkoli tvrdý povrch který je jeden blok vysoký a mohou slézat dolů pokud tam je alespoň prostor 2x1 a 3 na výšku. Nesnaží se vyhnout kaktusům a pokud je to možné klidně na ně i vylezou. Vyhýbají se vodě a lávě, sice se nemohou utopit, ale pod vodou se sekají. Mohou „přeskočit“ díru dlouhou jeden blok ať je jakkoli hluboká. Hráči mohou golema tlačit po žebříku ačkoli samotní mohou vylézt jen na 1 blok vysoký.

Also on Fandom

Random Wiki