Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Fishing Rod

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Fishing Rod

Fishing Rod

Typ Nástroj
ID 346
Obnovitelný Ano
Výdrž 65
Stackovatelné Ne
EMC hodnota 12
Mod Vanilla

Fishing Rods (prut) je item k získání ryb. Díky rybaření máte neomezený zdroj jídla.

Crafting

Crafting GUI.png

Stick

Stick

Stick

String

String

Fishing Rod

Recepty

Crafting GUI.png

Fishing Rod

Carrot

Carrot on a Stick

Fishingbobber
Plováček při rybaření.

Využití

Používá se kliknutím pravého tlačítka myši. Rybu nemusíte sebrat, ale může se někde zaseknout (třeba o blocku). Fishing Rod můžete použít 65x. Výdrž se spotřebuje i při neúspěšném hodu. Pokud máte málo vody nebo se váš prut zasekne o zem/skálu, bude vás to stát dvojnásob výdrže. Ryby může hráč chytat i pod vodou.

Chytání ryb

Prut nahodíte pravým tlačítkem myši. Před vámi se spawne plováček, který se pohupuje na vodě. Na baru se vám odečítá čas a za tuto dobu se může i nemusí chytnout ryba. Pokud vám ryba bere, plováček sebou trhne směrem dolů. Pokud stačíte rychle zareagovat chytnete rybu. V opačném případě vám ryba uplave a musíte házet znovu.

Záleží také jestli prší. Pokud prší chytíte v průměru rybu za 15 vteřin. Pokud neprší tak je to každých 25 vteřin.

Využití na moby

Prutem můžete zaháknout i moba a přitáhnout ho tak k sobě (nesmí být ve vodě nebo lávě). Zraňuje to passivní moby takže se dají na útěk. Ve skutečnosti jim ale nic neuděláte. Pokud chytnete moba tak prut dostane trojnásobné poškození výdrže.

I když prut nedává žádný dmg, útokem na vesničana snížíte jeho loajalitu a Iron Golem na vás zaútočí. Prutem nemůžete přitáhnout hráče.

Prut můžete použít na přitažení loďky nebo Minecartu. Loďka se však rozbije. Lze s ním také aktivovat Pressure Plate nebo zničit obrazy.

Zajímavosti

  • Skeleton může být posunut aby se trefil vlastní střelou.
  • Pokud použijete prut v Minecartu, okamžitě zastavíte.
  • Prut a Carrot on a Stick jsou jediný itemy, které se drží v druhé ruce.
  • Chytat ryby můžete i pod vodou.

Also on Fandom

Random Wiki