Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Filter

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Filter

Filter

Typ Pevný Block
ID 763:3
Stackovatelné Ano (64)
EMC hodnota N/A
Mod Redpower 2

Filter je přístroj, který je vylepšenou verzí Transposeru. Kdežto Transposer může vybírat itemy z truhly nebo jiných inventářů může také sbírat itemy ze země po jednom. Filter může vybírat a odesílat do Pneumatic Tube celé stacky itemů z truhel nebo jiných inventářů a přiřadit jim barvy, které potom můžete použít v třídícím systému Sorting Machine. Filter má však menší dosah ze kterého může sbírat itemy ze země.

Filter má malý inventář (9 slotů). Ten však slouží pouze pokud itemy z trubek nemají kam dále jít. Tato situace může nastát z několika důvodů : Není připojená žádná trubka která by itemy přenášela. Výchozí trubka není napojená na truhlu, přístroj nebo jiný inventář.

Pokud máte Filter připojený přímo na truhlu, přivedením Redstone signálu ho aktivujete a Filter odešle co největší možný počet itemů (64). Filter bere itemy od prvních řádků.

Na Filter na který bude připojena trubka ze vstupní strany bude automaticky posílat itemy dál. Je doporučeno nepřipojovat k Filteru Redstone signál protože může ovlivnit Filtrův pokus o poslání itemů a ne všechny itemy z trubky se mohou poslat dál.

Filter můžete také otočit pomocí šroubováku.

Crafting

Crafting GUI.png

Cobblestone

Gold Ingot

Cobblestone

Cobblestone

Piston

Red-Doped Wafer

Cobblestone

Gold Ingot

Cobblestone

Filter

Využití

Crafting GUI.png

Iron Ingot

Red-Doped Wafer

Iron Ingot

Iron Ingot

Filter

Blue Alloy Ingot

Iron Ingot

Red-Doped Wafer

Iron Ingot

Sorting Machine

Crafting GUI.png

Brass Ingot

Ender Pearl

Iron Ingot

Leather

Filter

Blue Alloy Ingot

Brass Ingot

Ender Pearl

Iron Ingot

Retriever

Also on Fandom

Random Wiki