Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Enderman

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Enderman
Enderman normal
Enderman
HP 40 (Heart × 20
Útočná síla Easy: 4 (HeartHeart
Normal: 7 (HeartHeartHeartHalf Heart
Hard: 10 (HeartHeartHeartHeartHeart
Spawn Ve světě nebo Endu při Light levelu 7 nebo méně.
Dropy Grid Ender Pearl (0-1) po smrti
Zkušenosti 5
Mod Vanilla

Enderman je 3 bloky vysoký neutrální humanoid, který zaútočí po vyprovokování. Je známý pro svou schopnost teleportace a přesouvání bloků.

Enderman je vyprovokován pokud se na něj hráč podívá a to až ze vzdálenosti 25 bloků. Pokud je Enderman vyprovokován otevře pusu a začne civět na hráče dokud se hráč nepodívá jinam. Zároveň s tím se přehraje děsivý několika vteřinový zvuk.

Enderman se hromadně spawnuje v Endu, jejich mateřském světě, ale stále vyžadují světlo 7 a méně k tomu, aby se mohli spawnout. Spawnují se i ve světě v párech, ale cca 10x vzácněji než ostatní mobové. Pravidelně mohou být viděni v noci ve skupinách po maximálně pěti.

Vzhled

Endermani mají dlouhé končetiny, tenké tělo s černou kůží a svítícíma fialovýma očima, které emitují částicový efekt podobný ender portálu.

Chování

Endermani jsou poškozováni vodou a dešťem. K vyprovokování jim stačí kromě úderu i pohled na jejich horní část těla. Po vyprokování otevřou pusu, začnou řvát a třást se, pokud hráč stále kouká na endermana tak se může přiblížit a zasadit mu úder, poté se enderman teleportuje, nejčastěji někam za hráče a začne ho pronásledovat. A nepřestanou dokud nejsou zabiti nebo rozptýleni něčím jiným. Například vodou nebo dešťem. Pokud si hráč nasadí na hlavu dýni, Endermana nevyprovokuje, ale útočícího to nezastaví. Pokud hráč útočí endermanovi na nohy, tak se enderman neteleportuje pryč.

Enderman může sebrat i následující blocky:

Grid Grass Block
Grid Dirt
Grid Mycelium
Grid Sand
Grid Gravel
Grid Clay

Grid Dandelion
Grid Rose
Grid Brown Mushroom
Grid Red Mushroom

Grid Cactus
Grid Pumpkin
Grid Melon

Grid TNT

Also on Fandom

Random Wiki