Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Enchantment Table

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Enchantment Table
Enchantment Table
Typ Pevný Block
ID 116
Obnovitelný Ano
Blast Resistance 6000
Nástroj Grid Wooden Pickaxe
Stackovatelné Ano(64)
EMC hodnota 16,736
Mod Vanilla

Enchantment Table (také znám jako Enchanting Table) je block, ve kterém může hráč vylepšovat své zbraně, brnění nebo nástroje.

Enchantment Table je nutné kopat krumpáčem, jinak o něj přijdete (i o suroviny, ze kterého je vyroben).

Využití

V Enchantment table je možné vylepšit meče, luky, lopaty, krumpáče a sekery, vyrobené z jakéhokoliv materiálu.

Dále zde můžete uschovat enchant do knihy, a tak vytvořit Enchanted Book.

Umístění

Pro maximální účinnost je potřeba mít kolem Enchantment Table rozmístěno 15 knihoven. To dovolí enchantovat lepšími enchanty, až na 30 level.

Crafting

Crafting GUI.png

Diamond

Obsidian

Book

Obsidian

Obsidian

Diamond

Obsidian

Enchantment Table

Používání

Enchanting grid
Interface Enchanant Tablu. Nahoře bez itemu. Dole s itemem a dostupnými enchanty. Poslední enchant není dostupný kvůli nedostatku XP.

Postup k očarování (vylepšení) itemu:

  1. Pravým kliknutím na Enchanting Table se vám otevře menu, stejné jako horní část obrázku.
  2. Do levého okénka umístíte item, který chcete očarovat.
  3. Vpravo se vám objeví nabídka 3 enchantů. Tyto 3 enchanty se zobrazují náhodně, pokud vyndáte item z okénka a znovu ho tam vložíte, zobrazí se vám jiné 3 enchanty.
  4. Zelené číslo je požadovaný level XP - tedy cena enchantu. Pokud je řádek v Enchantment Table šedě zbarvený, nemáte dostatek levelů na jeho získání.
  5. Levým kliknutím na vybraný enchant jej koupíte. Odečtou se vám levely a po najetí na item se vám zobrazí, jaký enchant jste získali.

Zajímavosti

  • Enchantment Table má výšku 3/4 blocku, tudíž pokud se na něm plížíte, můžete spadnout.
  • Symboly v Enchantment Table mají různé tvary a ke každému lze přiřadit 1 písmeno z obyčejné abecedy, tyto symboly jsou označovány jako "Standart Galactic Alphabet":
Galactic Alphabet
Standart Galactic Alphabet

Also on Fandom

Random Wiki