Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Coal Coke

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Coal Coke

Coal Coke

Typ Item
Stackovatelné Ano (64)
EMC hodnota N/A
Mod RailCraft

Coal Coke se vytváří pečením obyčejného uhlí (Coal) v Coke Oven. Coal Coke se produkuje pomalu (1 kus za 3 minuty), ale je to vysoce efektivní palivo, které v podstatě produkuje čtyřnásobek tepelné hodnoty Coalu. Tepelná hodnota uhlí je 1600 (3200 v Railcraftu), zatímco tepelná hodnota Coal Coke je 6400. To znamená, že Coal Coke vydrží dvakrát tak dlouho. Primárně se používá k výrobě Steel Ingotuů v Blast Furnace. Je ale také dobrým palivem pro Tunnel Bore nebo pro vaše Pece a Generátory/Motory (IC2/BuildCraft).

CoalCokeMake
Výroba Coal Coke v Coke Oven. Vlevo uhlí, ze kterého se vyrobil Coal Coke a vpravo vyprodukovaný Creosote Oil společně s naplněným kbelíčkem.

Při výrobě Coal Coke vzniká jako vedlejší produkt Creosote Oil, který se uchovává přímo v peci. Pokud je pec plná, výroba se zastaví. Pokud máte nainstalovaný mód Build Craft 3, je možné olej odčerpávat pomocí Waterproof Pipes.

Coal Coke se dá také použít v Generátoru pro výrobu 16,000 EU, čtyřnásobek hodnoty obvyklého uhlí (4000EU za kus). Může být použit v Stirling Enginu kde produkuje 1 MJ/t po dobu 5 minut a 24 vteřin, celkem tedy 6,400 MJ.

Coal Coke je také užitečný pro pohon Steam Enginů (Commercial Steam Engine, Hobbyist's Steam Engine, Industrial Steam Engine). Ačkoli můžete použít běžný uhlí, Charcoal a další hořlavé materiály, ohřev Boileru spotřebuje toto palivo tak rychle, že s ním těžko udržíte krok. Z tohoto důvodu je dlouhodobé spalování Coal Coke mnohem jednoduší pro udržení.

Využití

Pokud máte hodně Coal Coke, můžete z něj vyrobit Block of Coal Coke. Využívá se pouze pro delší spalování nebo lepší skladování. Pokud vložíte Block of Coal Coke do craftingu dostanete zpátky 9 kusů Coal Coke.

Crafting GUI.png

Coal Coke

Coal Coke

Coal Coke

Coal Coke

Coal Coke

Coal Coke

Coal Coke

Coal Coke

Coal Coke

Block of Coal Coke

Also on Fandom

Random Wiki