Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Cave Spider

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Cave Spider

Cave Spider

HP 12 (HeartHeartHeartHeartHeartHeart
Útočná síla Easy: 2 (Heart
Normal: 2 (Poisoned Heart
Hard: 3 (Poisoned HeartPoisoned Half Heart
Jed:
1.5 sec Mezi zásahem,
1 (Poisoned Half Heart na zásah
Hard: Poison na 15 sec (Poisoned HeartPoisoned HeartPoisoned HeartPoisoned HeartPoisoned Heart)
Normal: Poison na 7 sec (Poisoned HeartPoisoned Heart)
Spawn Opuštěné doly
Dropy Grid String (0-2) on death.
Grid Spider Eye (0-1) pokud je zabit hráčem.
Zkušenosti 5
Zvuky Zvuk
Smrt
Mod Vanilla

Cave Spider (jeskynní pavouci, dále jen pavouci) jsou agresivní mobové používající stejný model jako obyčejní pavouci, ale s modrou kůží a menší velikostí.

Jsou mnohem nebezpečnější než klasičtí pavouci, na druhou stranu jsou mnohem vzácnější. Nespawnují se přirozeně, pouze ze svého monster spawneru nacházejících se v opuštěných dolech. Jejich malá velikost jim umožňuje prolézt úzkými otvory a jejich jed dokáže rychle oslabit hráče.

Chování

Vyjma jejich velikosti a jedu, přebírají jeskynní pavouci vlastnosti pavouků klasických:

  • Jsou neškodní (neutrální) na světle – level 9 a více nebo přímé sluneční světlo. Vystavení tmě je činí permanentně agresivními.
  • Mohou lézt na zdi, skákat a sledovat hráče skrz pevné bloky.
  • Nezpomaluje je pavučina a nezraňuje je jedový splash potion.
  • Vylézají do výšky 3 bloků kde číhají na hráče až se dostatečně přiblíží na zaútočení.
  • Jsou schopni zadržet dech pod vodou na zhruba 16 vteřin. A trvá cca 6 vteřin je udusit/utopit.

Tipy pro boj

Jeskynní pavouci jsou extrémně nebezpeční, jediné kousnutí a jed dohromady srazí hráči na těžkou obtížnost bez brnění život na půl srdce. Jejich velikost jim umožní hráče sledovat skrz téměř jakoukoliv škvíru a na rozdíl od hráče je nezpomalují pavučiny.

Je možné použít spawnery k expení, ale vzhledem ke schopnostem jeskynních pavouků je možné použít jen některé typy farem. Jejich zničení je daleko bezpečnější. Dostat se však k spawneru samotnému bývá dost často velký problém, protože se hráč musí dostat skrz pavučiny a vlny pavouků.

Also on Fandom

Random Wiki