Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Bone Meal

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Bone Meal

Bone Meal

Typ Item
ID 351:15
Obnovitelný Ano
Stackovatelné Ano (64)
EMC hodnota 48
Mod Vanilla

Bone meal je item, který se získává z kostí po zabitých Skeletonech. Primárně se využívá jako barvivo a hnojivo.

Využití

Barviva

Jako ostatní barviva, Bone Meal můžete použít na ovce k obarvení na bílo. Toto je jediný způsob obarvovaní ovce na bílou vlnu.

Kombinací Bone Meal s Vznikne
Grid Ink Sac Grid Gray Dye
Grid Gray Dye Grid Light Gray Dye
Grid Lapis Lazuli Grid Light Blue Dye
Grid Rose Red Grid Pink Dye
Grid Cactus Green Grid Lime Dye

Hnojivo

Pokud použijete Bone Meal jako hnojivo, je zde šance, že aplikování selže (třeba pro Sapling nebo Mushrooms). Proto musíte akci opakovat. Bone Meal nelze použít na Cactus, Sugar Cane, Vines nebo Nether Wart.

  • Seeds, Potato, Carrot: Pokud aplikujete Bone Meal vyroste rostlina o jedno stádium. Pokud máte málo vyrostlou sazenici musíte Bone Meal aplikovat vícekrát.
  • Melon and Pumpkin Seeds: Pokud aplikujete vyroste plný stonek. Samotný růst melounu nebo dýně nelze urychlit.
  • Saplings: Pokud aplikujete Bone Meal instantně vyroste strom. Musí mít však dostatek místa a světla.
  • Grass Blocks: Pokud aplikujete Bone Meal vyroste Grass náhodně v okolí 10x10 blocků včetně kytek.
  • Mushrooms: Pokud aplikujete Bone Meal vyroste Huge Mushrooms. Záleží jestli zasadíte Red nebo Brown Mushroom.

Crafting

Crafting GUI.png

Grid layout Shapeless

Bone

Bone Meal

GridNumbersCSS

Recepty

Crafting GUI.png

Grid layout Shapeless

White Wool

Bone Meal

White Wool

Zajímavosti

Also on Fandom

Random Wiki