Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Blaze

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Blaze

Blaze

HP 20 (Heart × 10
Útočná síla Fireball:
Easy: 3 (HeartHalf Heart
Normal: 5 (HeartHeartHalf Heart
Hard: 7 (HeartHeartHeartHalf Heart
Kontakt:
Easy: 4 (HeartHeart
Normal: 6 (HeartHeartHeart
Hard: 9 (HeartHeartHeartHeartHalf Heart
Spawn Nether Fortress, přirozeně nebo ze spawneru, Light level 11 nebo méně.
Dropy Grid Blaze Rod (0-1) pokud je zabit hráčem
Zkušenosti 10
Mod Vanilla

Blazeové jsou mobové se žlutou kůží a černýma očima vyskytující se v Netheru. Primárně se spawnují z monster spawnerů nacházejících se v Nether Pevnostech. Jejich tělo se skládá ze sloupu kouře a tří rotujících částí. Každá část obsahuje čtyři létající tyče. Blazeové umějí létat a střílí Fire Charge. Vydávají při dýchání kovový zvuk.

Spawnování

Blaze spawner může být nalezen pouze v Nether Pevnostech a začnou spawnovat Blaze-e jakmile se hráč přiblíží na 16 bloků. Spawnery mají šanci spawnovat 1-4 Blaze-e zároveň. Mohou se spawnout pouze při světle 11 a méně v Nether Pevnostech.

Chování

Ačkoli mohou Blazeové létat, drží se u země nebo pozvolna klesají pokud neútočí. V lávě se snaží plavat nahoru. Jakmile postřehnou hráče začnou létat a střílet po třech dávkách fireballu prokládanými krátkými přestávkami. Před každou salvou chvilku „chytnou“ plamenem.

Navíc oproti normálním zbraním mohou být Blazeové zraněni sněhovýma koulema za 3 (HeartHalf Heart.  Pokud naleznou cestu do světa může je zranit také voda a déšť. Jako všechni Nether mobové je nezraňuje láva a oheň. Při zabití hráčem dropují Blaze Rody.

Strategie

Blazeové jsou obtížní na zabití kvůli jejich vzdáleným útokům a rychlé střelbě. Jejich schopnost létat brání efektivnímu použití meče a při natahování luku je zase hráč zranitelný útokům. Jejich létání může taky ztížit sbírání lootu. Jedna možnost je použití rybářského prutu k jejich přitažení, další schovat se za roh a překvapit Blaze-e jakmile se přiblíží, nebo použití bloku jako krytu mezi útoky.

Použití lektvaru „fire resistance“ (odolnost proti ohni) může extrémě pomoct při boji s Blaze-y, jelikož jejich útoky dávají větší dlouhodobé poškození ohněm než jen samotný prvotní zásah.

Sněhové koule jsou pro blaze drtivé, dávající 3 dmg a zároveň je možné je házet mnohem rychleji než je natahování luku. Zároveň je jednoduché najít sníh ve sněžném biomu a je dokonce obnovitelný, takže je možné nosit velké množství při výpravě do Netheru.

„Kempování“ u Blaze spawneru je efektivní cesta k farmení Blaze rodů, protože se spawnují dostatečně blízko k použití meče a mají krátkou prodlevu před prvním útokem, protože se musí nejdříve „nabít“.

Můžete se pokusit udělat „krabici“ kolem celého spawneru, aby vám Blazeové neulítli. Postavit úzký průchod nebo pouze jednu díru vespod kterou by bylo možné je sekat/střílet/zkoulovat. Je nutné stát do 16 bloků od farmy, aby fungovala

Blazeové jsou výborní na farmení zkušeností – dropují 10 XP bodů, na rozdíl od ostatních mobů kteří dropují jen 5 XP bodů.

Also on Fandom

Random Wiki