Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Apiarist's Pipe

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Apiarist's Pipe

Apiarist's Pipe

Typ Trubka
ID N/A
Stackovatelné Ano (64)
EMC hodnota N/A
Mody Forestry
Build Craft

Apiarist's Pipe nepochází z módu Build Craft 3, ale z Forestry. Ke craftingu a používání však musíte mít oba dva módy.

Tato trubka pomáhá umisťovat včely do Apiary. Pokud královna zemře, automaticky se pošle nová a umístí ji do správného slotu. Také vyprazdňuje Apiary.

ApiaristGui
GUI a nastavení pravidel v Apiarist's Pipe.

Podmínky

V této trubce lze nastavit i určitá pravidla:

  • Closed: (uzavřena), nebude přijímat žádné včely z jakéhokoliv směru.
  • Anything: (vše), jakýkoliv item nebo včela bude přijata v jakémkoliv směru
  • Item: Item, který není včela bude v tímto směrem přijat.
  • Any Bee: Jakákoliv včela bude tímto směrem přijata
  • Drone/Princess/Queen: Můžete zvolit daný typ včely, který bude trubka posílat daným směrem.

Barvy

A záleží také na barvě, do které vložíte včelu:

  • Modrá: Bude přijímat jakéhokoliv drona a princezny nebo královny sekundárního druhu Meadows.
    Přijímá (příklad): Drone (Forest/Meadows), Drone (Meadows/Meadows), Princess (Imerial/meadows), Queen (Diligent/Meadows).
    Odmítá (příklad): Princess (Meadows/Forest), Drone (Meadows/Noble), Queen (Meadows/Imperial).
  • Zelená: Bude přijímat pouze drony primárního druhu Common nebo Forest a Forest jako sekundárního.
    Přijímá (příklad): Drone (Common/Forest), Drone (Forest/Meadows), Drone (Forest/Common), Done (Forest/Noble), Drone (Forest/Industrious).
    Odmítá (příklad): Jakoukoliv Queen, Jakoukoliv Princess, Drone (Common/Meadows), Drone (Meadows/Meadows), Drone (Common/Unweary).
  • Žlutá: Bude přijímat pouze princezny primírního druhu Cultivated a Noble jako sekundárního.
    Přijímá (příklad): Princess (Cultivated/Noble), Princess (Noble/Common), Princess (Noble/Forest), Princess (Noble/Diligent).
    Odmítá (příklad): Jakýkoliv drone, Jakákoliv Queen, Princess (Cultivated/Meadows), Princess (Imperial/Imperial).

Crafting

Crafting GUI.png

Propolis

Diamond Transport Pipe

Propolis

Apiarist's Pipe

Also on Fandom

Random Wiki