Fandom

Česká Tekkit a FTB Wiki

Air

1,415pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Air
Air
Typ Průchozí
ID 0
Obnovitelný N/A
Blast Resistance N/A
Stackovatelné N/A
Mod Vanilla

Vzduch vlastně není blok, ale je s ním tak nakládano. Vzduch je doslova absence jiného bloku nebo-li představuje neobsazené místo. Vzduch může být zničen nebo vytvořen pouze umístěním nebo odstraněním jiných bloků. Vzduch a nehmotné látky jsou jediným prostorem kde se můžou mobové a hráči pohybovat bez použití jiných módů a hacků. Jedinou výjimkou je Ender Dragon který se může pohybovat v rámci Obsidianu, Bedrocku a End Stonu.

Mraky

Jsou tu dva typy mraků: 2-rozměrné a 3-rozměrné. Hráč má možnost přepnout mraky z jedno rozměru do druhého. Mraky mohou být také vypnuty. Dík fast a fancy možnostem v grafické sekci nastavení hry si může hráč upravit další zobrazení.

Historie

Vzduch ovlivňoval kapalné bloky, které byly vodorovně vedle něj. Pokud se vzduch dotýkal kapalného bloku, byla zde šance 2 ku 3, že kapalný blok zmizí a nechá bazén ustoupit a šance 1 ku 3, že kapalný blok vyplní vzduch tak, že bazén rozšíří.

Zajímavosti

  • Je možné přežít bez vzduchu, protože ostatní nehmotné bloky (krom vody a lávy) hráče neutopí nebo neudusí.

Also on Fandom

Random Wiki